dimarts, 19 d’octubre del 2010

Més salut


Gràcies a una amiga que vaig conèixer a la feina anterior, per recordar-m'ho...

Per fer-me sortir de la tristesa en la que em capfico darrerament, pensant que falta tan poc perquè faci un any que et trobo a faltar, M, i que tot ha anat tan ràpid que encara em sembla mentida no poder-te trucar per riure una estona amb la teva ironia, perquè em facis tocar de peus a terra i oblidar les meves cabòries estúpides i recordar les coses importants de veritat.

Avui he tornat a recordar (es pot tornar a recordar allò que no s'ha oblidat?) que el teu desig sempre era aquest, salut, salut i més salut...

I gràcies a totes les dones que ens demostren en la seva lluita que són les més valentes del món, i que la resta en podem estar orgulloses!

Salut a totes i tots...