dimecres, 20 d’octubre del 2010

Descobrint la ciutat


Un altre detall que no havia vist mai, tot i haver passat per davant un munt de cops...

I en veure'l, no vaig poder evitar pensar en la persona que l'hauria pintat, aquest nom, el dia que ho va fer (plovia? feia fred? era de nit?), la gent que potser mirava... i les imatges que em venien al cap eren molt semblants a les dibuixades per la Rodoreda a La plaça del Diamant, tot i que el racó en qüestió no és a Gràcia, sinó a Ciutat Vella.

La guerra civil espanyola està al carrer, l'he estudiada, he llegit sobre ella, vist pel·lícules i mantingut mil discussions al respecte, però ja fa un parell de dies que només puc pensar en la mà que va pintar aquestes paraules... potser era algú com jo, o com algú de vosaltres...

Sense més intenció...


4 comentaris:

Erica ha dit...

M'agrada

anun ha dit...

m'agrada pensar que segur que s'assemblava a tu... ;)

lasoniete ha dit...

Vaig veure aquest petit gran gest a documental, a tv3! increiblement bonic...

lasoniete ha dit...

Vaig veure aquest petit gran gest a documental, a tv3! increiblement bonic...