dimecres, 3 de desembre del 2008

Under the weather


Avui és un dia d’aquells... em sento com el dia. Bé, ni tan sols sé com està el dia, perquè no tinc finestra, així que he decidit que està núvol i gris, com jo.

És curiós el que pot fer no tenir una finestra, no? Un petit quadrat al món. Penso en tot el que em perdo per no tenir-ne una i estic intentant atuoconvèncer-me a mi mateixa que no hi ha per tant...

Contres:

- no veig la llum del sol
- no sé si plou o està núvol
- no puc veure la gent atrafegada, les persones que van i venen del mercat
- no tinc ni idea de quina hora deu ser

Pros (responent-me en estricte ordre d’aparició):

- el sol d’hivern tampoc no és tan intens, i el carrer és estret, per tant n’arriba poc, aquí sota
- això que m’estalvio!
- ni els llums de Nadal!!!!
- algú va inventar el rellotge, afortunadament

Però no sé per què, no m’acabo de fer el pes... Cap suggeriment?

Ups! M'havia descuidat... la foto, com molts cops, cortesia de soniete! Gràcies! Més a www.sonietefuen.blogspot.com

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ya te dije que el taller clandestino de téxtil chino no era una buena opción....pero erre que erre...claro y ahora nos falta vitamine D dado que no llega la luz solar.

lasoniete ha dit...

gràcies pel postscriptum! ;)

doncs... en una peli, bona peli per cert, em van aportar nova informació que crec que també t'interessa... agafa un full en blanc, dibuxa la finestra que mes t'agradi. de tant en tant, quan trobis a faltar la llum del sol (intensa o no, sempre és llum del sol.......................) ves a mirar per la teva finestra i busca-hi allò que t'agradaria trobar...!

pd. será que la meva companya sempre té la cortina tancada...

Erica ha dit...

El millor que pots fer és seguir l'estil "Andalus", és a dir, et baixes les cadires al carrer i et plantes davant la porta d'entrada i Olé!!

Sergi ha dit...

Ja tens sala per l'ordinador... en el pitjor dels casos et poses un fons de pantalla maco i llestos.
Això de sortir al carrer amb les cadires està bé i encara que estigui núvol et puc garantir que pots trobar alternatives, l'experiència és un grau...