dimecres, 27 d’agost del 2008

Voyager, viajar, viatjar, travel, viaggiare...










6 comentaris:

Anònim ha dit...

L'enchantement décadent de la France profonde. On peut sentir la boulangerie, écouter un acordeón en touchant une vieille chanson et oir à un français pédant parler d'oui même.

lasoniete ha dit...

uauuu...
pueblecitos de encanto...
vaya veranito que tas pegao!

Anònim ha dit...

què vas anar sola, gaire gent no surt, i les de dins de l'aigua a qui saludaven? sembla maco hauriem de tornar.

I les fotos d'irlanda? la soniete i la glow no han fet els deures i tinc ganes de xefardejar. Aquest finde les festes alternatives de sants!!!!! birra, música, a l'aire lliure i gratis. Us espero.

lasoniete ha dit...

pi, jo aquest finde estic ENCLAUSTRADA a casa, un parell d'exmanes m'esperen la setmana vinent... :(

lasoniete ha dit...

esxmanes no, que em manen cada dia a mi de dilluns a divendres...! jeje

exàmens!!!!!!!

Glow ha dit...

A veure, anem a pams:

Mr. Genet: merci bien de votre aportation, et bienvenu a la galerie de personnages de Mr. Nous-Savons-Déjà-Qui...

Soniete: a tu no et puc enganyar, me he pegado un veranito como hacía tiempo!!!

Pi: les de l'aigua no sé a qui saludaven, eren gent estranya!! Si vols puc afegir alguna foto més on surti la gent, però després no us queixeu que no sou fotogèniques... tu mateixa!!!

Bona reentré a tothom!