dijous, 31 de desembre del 2009

Brindis

Per tal de no acabar el 2009 com vam acabar el 2008, aquest any farem un brindis:

per la meva família
pel meu nucli familiar (que es veu que no és ben bé el mateix)
per les meves amigues i amics (els que estan a prop tot i estar lluny i vice versa)
per les meves ex-companyes de feina, que cada dia estan més a prop de ser amigues de les bones :P
pels ex-companys, que tampoc van mal encaminats (per quan un only men? jo vindria...)
per la meva companya "cuentista"
per la meva companya i el meu company de feina (& co.)
pels que comencen de nou. amb por, però allà van!
per la gent del barri (o Eastenders...)
pels que acaben d'arribar, a això del món i la vida
pel Paco
per la Míriam

que el 2010 ens porti allò que el 2009 es va descuidar donar-nos...

va, feu un brindis, que sé que hi sou...

3 comentaris:

anun ha dit...

Jo brindo per més trobades a la periferia, o a sants lliure i tropical, per més dilluns de son i més música de divendres, per més kkk, i per fer-nos el dia a dia una mica més divertit
Gràcies per un 2009 més supirtable i un 2010 encara millor, DJ!!!
ah i un cop més brindo "por la cándida adolescencia"

lasoniete ha dit...

a la teva salut!
;)

lasoniete ha dit...

home... veig que et dediques a deixar els mateixos missatges a diferents blogs.