dimarts, 1 de juliol del 2008

Missing

És curiós com les presències i els compromisos canvien amb la tècnica i la modernitat...

Últimament no paro de trobar-me gent (físicament) que em demana quan caram penso actualitzar el blog, que no hi ha manera de saber què és de mi!

Curiós perquè a aquesta gent la veig a concerts, sopars, terrassetes d'estiu (un "visca!" per a qui les va inventar!), i parlem, de com van les coses, què estàs fent aquests dies, sí, ja he rebut el teu SMS, gràcies per recordar-te'n, etc. Però això sí, la frase final sempre està esperant: "i el blog? quan l'actualitzes?"

Bàsicament aquest post és per fer una declaració d'intencions: estic viva (física i virtualment), i tinc unes ganes boges de posar-me a escriure... i de moment aquí s'ha d'acabar la història, només de moment. Aquesta muntanya de papers que tinc a l'esquerra amenaça d'empassar-se'm sense cap mena de metàfora si no li faig cas i la vaig buidant.

Espereu-me! Plis!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Suposo que si que t'haurem d'esperar. Si no sempre es por probar de desar den gaurdats, això si, els informes sota l'estora de l'oficina

lasoniete ha dit...

bueeeeeeeeeeno,
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale,
de acuerdooooooooooooooooooooooo...
esperarem, sure!