dijous, 11 de juny del 2009


Resulta que demà, dia 12 de juny, és el meu aniversari. I resulta que el comparteixo amb el Conveni núm. 182 de l'Organització Internacional del Treball (OIT), dedicat al treball infantil, i que enguany fa deu anys. És per això que demà és també el Dia mundial contra el treball infantil.

Jo no sé si aquests dies internacionals, mundials i universals serveixen de gaire. Si més no, per cridar l'atenció, encara que sigui només durant un dia, sobre temes diversos.

Aquest any 2009, el Dia mundial contra el treball infantil està centrat en les nenes, perquè elles pateixen condicions diferents a les dels nens treballadors, i perquè cal fer èmfasi en la seva educació, ja que són les primeres en deixar d'anar a escola.

Doncs això, aquest és el meu petit gra de sorra a un altre dia internacional d'aquests que passen cada dia, però al qual li tinc un "carinyo" especial, ja em perdonareu la preferència...

Més informació sobre la campanya a la
pàgina de l'OIT

1 comentari:

El viatge dels Rodamons ha dit...

Ei, Glow!

Aprofito l'ocasió per felicitar-te, tot i que és un dia tard.
Allà va: MOLTES FELICITATS!!!
Al menys comparteixes el dia del teu aniversari amb una bona causa.

Ens veiem!
Mireia.